söndag 3 mars 2013

BlogAward

Fick en BlogAward av fina Daniela som går ut på att skicka den vidare till fem andra bloggare. Regler: Berätta på din blogg vilka du utnämner och länka till deras bloggar. Skriv också på deras bloggar att de fått awarden av dig så att de inte missar den. Svara på frågorna som du fått av den som gett dig awarden. Hitta på fem nya frågor till de du nominerar. Tack Daniela, här får du svaren på dina frågor!

Vad har du för sommarplaner:
Jag vill tillbringa min sommar med de som betyder allra mest för mig. D.v.s vännerna, familjen & släkten! Jag vill pröva på någonting nytt, som jag aldrig gjort tidigare. Resa till Sverige maybe Norge också. Sova under bar himmel. Sola o simma massor. Cykla runt med mina bästa vänner långt in på kvällen/natten. Lära känna nya människor.

Vilken är den bästa resan du varit på:
Jag har varit på många väldigt lyckade resor, men den som verkligen varit super bäst var i höstas då jag & mamma åkte iväg till Kreta. Det var nog den mest lyckade resa jag gjort!

Vilken är din favorit låt för tillfället:

-Falling med the state of drama-

-Figur8 med Ellie Goulding-

Vad får dig att gråta:
Det som får mig att gråta mest av allt är då någon mår dåligt psykiskt, behandlar andra sjukt dåligt och då jag tänker/ser på hur fruktansvärt hemskt andra människor speciellt barn har det i t.ex afrika o tänker på hur bra vi har det här & hur otroligt lite många människor egentligen bryr sig om hur dom andra har det i fattigare länder bara för att vi har det så bra ställt här. Då blir jag så himla arg/lessen över att ingen märker/gör något/bryr sig om det!! Det kan lätt få mig att gråta!

Vad skulle du säga är det bästa som har hänt dig:
Det bästa som har hänt i mitt liv var nog då min moffa klarade sig när han fick en stroke för 3 år sen. Han har alltid betytt så himla mycket för mig. Jag o han har alltid haft en speciell kontakt med varann. Jag trodde jag skulle dö själv av hur orolig jag var för honom. Det var nog det bästa som hänt i mitt liv då jag fick höra att allting skulle gå bra, o att jag fick fortsätta ha honom i mitt liv!

Jag nominerar: Matilda, Felicia, Titti, Rebecca, och Lina

Frågor: Vad gör dig lycklig?
            Något speciellt som har hänt i ditt liv?
            Vem är din förebild?
            Om du fick välja ett sätt att göra världen bättre vad skulle du göra då?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar