tisdag 23 april 2013

Hålla lektion för 1:or


Tjingeling! Gissa om jag inte var lite nervös då jag andra timmen skulle hålla kivaskola? Hihi, men det gick riktigt riktigt prima bra, är almost säker på att jag fick fram huvudbudskapet om hur en bra grupp ska fungera! Tredje timmen då jag höll matte, gick det nog också rätt bra, men det är ju fortfarande inte mitt starkaste ämne, så det gick inte riktigt lika bra som kivaskola timmen! Roligt var det i varje fall att stå framför dom härligaste småbarnen, som lyssnade så uppmärksamt på allt man sa. Dom tycker ju att vad man än gör så är det bra!

Nu ska jag förbereda lite inför morondagens finska timme som jag ska ha hand om! Om en timme kommer mamsi hem o plockar upp mig, sen ska vi åka på några små ärenden && ikväll blir det troligtvis träning!

-Puss&Kram

P.s glöm inte bort att ställa frågor till min FRÅGESTUND! Klicka HÄR!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar