fredag 26 april 2013

Sista praodagen & Veckosluts resa -


Gomoron fina ni! Idag är det sista praodagen för den här perioden! Så sjukt synd tycker jag, då jag verkligen älskar min praoplats! Tycker så mycket om att undervisa & leka med barnen.Verkligen ett jobb som jag kan tänka mig i framtiden! Har också fått mycket beröm av läraren som jag jobbat med, så det har verkligen varit grymt roligt!  

I varje fall, så ska jag alldeles strax möta upp Moa & sen cyklar vi vidare till lågstadiet!  De två sista timmarna drar jag deras inne gympa, som jag helt själv planerade igår kväll! Kommer bli så roligt att få ha dem en sista gång!

Efter att jag slutat ska vi åka iväg till Jyväskylä över veckoslutet. På lördag har jag match där, så det är ju delvis därför vi åker, men så ska vi också hälsa på våra bekanta som bor där!

HaEnSkönHelg!

Fråga frågor till min frågestumd HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar