torsdag 20 juni 2013

Dream Team

Heej! Nu är jag hemma igen efter ett såå otroligt bra distriktsläger. Trots att jag inte fick mycket speltid är den här fotbolls resan helt klart en av de bästa jag någonsin varit på! Sällskapet var så huippu så det går inte att beskriva.. Det här är utan tvekan de bästa laget både på planen & utanför! Vi har fått så bra kontakt med varann om man gemför med förra året! Det har varit såå mycket skratt, prat, händelser o massa massa minnen! Det här var sista gången vi spelade med varann, ähhh.. Det blev tår o kram kalas då vi skiljdes åt! Men vi har bestämt att träffas nu under sommarlovet o hoppeligen efter det också! Dom här flickorna är så huippu bäst! 
I alla fall så slutade vi på en stolt 3:dje plats! Vi vann alla våra 4 matcher förutom en. Jag är så grymt stolt över mitt lag! 

Här får ni lite bilder  

 
 

❤ Maailman paras tiimi 

Saknar er redan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar