fredag 7 juni 2013

En underbar sommarkväll är jag lycklig


Igår kväll gjorde vi en alldeles spontan grej & det blev verkligen till ett underbart sommarminne. Jag, Moa o Rebecca hoppade på cyklarna o trampade hem till Wilma. När vi lämnat våra saker där, lenkkade vi till stranden för att få upp värmen! Väl där sprang vi rakt ut i havet med kläderna på. Det var nämligen planen, att simma med kläderna på! Och oj oj så himla roligt det var!! Vi simmade, skrattade, kastade döda små fiskar på varann, haha, pratade, simmade lite till, njöt av hur underbart allting var & sedan lenkkade vi tillbaka. När vi var ombytta o klara åkte vi ut o cyklade. Till slut hamnade vi hemma hos mig. Vi åt godis ute bland myggorna.. Sedan slog vi oss ner i mitt rum & pratadepratadepratade, det kändes som om jag inte träffat dessa flickor på evigheter! (Detta måste göras om!) Vi pratade ända tills klockan slog 11, då de så småningom började söka sig hemåt!
Tack för hela kvällen o ni betyder något enormt mycket för mig 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar