tisdag 10 september 2013

Du har blivit....GODKÄND


Hej fina ni! Idag har jag mycket mer energi än igår, skönt. Trots det far jag inte ännu idag till skolan, eftersom jag inte är helt återställd. Men imoron är det back to school igen! 

Mamma o jag åkte till besiktningsstationen på moronen, eftersom jag idag skulle skriva mitt mopo teoriprov. Pirrig i magen o rädd för att bli underkänd satte jag mig ner o började. Ni fattar inte hur glad jag blev då det ploppade fram Du har blivit godkänd.. Jess, nu är det bara några körlektioner + uppkörning kvar!


Vi åkte via butiken på hemvägen, så nu har jag en massa mysiga saker att äta, hihi! Förresten så har antibiotikan börjat värka nu, så i morse då jag vaknade var jag inte alls lika täppt i näsan längre o hostar hälften mindre! Så lättad att det äntligen märks att det händer något efter alla mediciner som jag proppat i mig!

TakeCare


2 kommentarer: