onsdag 4 september 2013

Tokförkyld


Hej fina ni! Med snuva i näsan o värk i halsen åkte jag trots allt till skolan! Inte världens bästa idé kanske.. Han ha två timmar textil o sedan blev förkylningen värre, så jag beslöt mig för att åka hem! När jag gick till busshållplatsen slog det mig att det nu ju är höst på riktigt! Det är 18 grader men ändå lite kyligt, solen skiner, luften är så otroligt frisk, man måste ha på sig massor på moronen för att inte frysa ihjäl, medans man på eftermiddagen måste ta av sig lite, för att inte få på tok för varmt! Jag gillar det här, trots att man ju alltid saknar sommaren! Men det gäller att se de positiva i allt!

Har just kommit ur duschen o hoppat i min nya pyjamas! Nu ska jag fixa något att äta o se något GossipGirl avsnitt!

TakeCare


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar