söndag 1 september 2013

VillaAvslutning

Villaavslutningen tillbringades på Alexandras villa tillsammans med fem andra flickor! Dygnet kunde inte ha blivit bättre! Hade de absolut bästa möjliga sällskapet för en sån här underbar kväll!

 
Det första vi gjorde då vi kom fram var att hoppa i havet o elda bastu! Skönt som bara vad!

Det var så himla fin solnedgång! Kan inte minnas när jag senast sett något så fint!


Lina, Alexandra, jag, Jennie, Lotta o Lycke! (Matilda tog bilden)
Underbaraste flickorna!

Som jag tidigare skrev så var det kräftskiva vi hade planerat o så blev det!

Finaste Alexandra, som också fyllde igår, alltså på samma dag som mig! 

När det började skymma tände vi på en ljusslinga o tände marschaller. Mys.

Jag & Jennie virade varsin pläd runt oss då det blev kyligare!

Sen åt vi världens godaste pavlova från Sweetwasa till efterrätt!

Söta Jennie

Och fina Lina


Världens bästa kväll! Tusen tack flickor för allt, ni är så underbara! Tack för att ni gjorde den här villaavslutningen till den bästa jag varit med om! Ni betyder massor


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar