måndag 21 oktober 2013

Höstlovet allt i ett

Hejsan hoppsan alla fina! Jag är väl medveten om att bloggningen varit usel. Har haft så mycket annat för mig, så tiden har helt enkelt inte räckt till.. Hoppas verkligen det kommer bli ändring på det så fort som möjligt! Nu håller höstlovet på att lida mot sitt slut o jag kommer bjuda på några höstlovsbilder via min Iphone.


Vi har varit ute och ätit med familjen, eftersom pappa fyllde år förra veckan men vi fick aldrig tillfälle att fira det då, så nu var det dags!


En eftermiddag mötte jag upp Titti & vi bestämde oss för att ta en promenad i det fina vädret!


Lite senare landade vi hemma hos mig, o då kom även Jennie med. Vi fixade ihop världens godaste plättar, o skrattade så tårarna rann! Tack flickor


Jag har gymmat en hel del, eftersom vi knappt har någon fotbollsträning at the moment.


Jag o Jennie har varit effektiva i köket & fixat ihop tortilla!


Vi har sovit över o "firat min födelsedag" typ, trots att det var 2 månader sedan. Fick en söt liten present av henne❤.


Madicken har varit på besök, o hon o jag tog en riktigt lång lenkki!


Och sist men inte minst har jag varit till frissan idag, fick håret slingat o topparna klippta. Det var minsann på tiden!


Kan också tillägga att jag körde mopo till och hem från stan idag, trots att det snöade o var ruskigt halt. På hemvägen hände det. Jag bromsade, bakhjulet låste sig o jag föll omkull o gled på marken. Jag skadade mig tack ock lov inte, mina kläder gick inte heller sönder. Men min mopo tog stryk. Båda speglarna lossnade, den fick massa skråmor o en stor spricka där bak... Aijaa men pappa lovade att föra den på reparation ;)

Hoppas ni mår fint, o att ni njutit ordentligt av ett härligt höstlov


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar