torsdag 11 juni 2015

Beställt från Ivyrevel

Är inte min nya bikini från Ivyrevel fin? Jag beställde den förra veckan & igår damp den ner i postlådan. Hur snygg kommer inte den här vara på sen då man blivit brun! I love it.




Imorse cyklade jag till jobbet i skinande solsken! Trots att temperaturen inte är den varmaste känns det ändå en gnutta sommar då solen kikar fram bland molnen. Det gör så mycket för humöret :)

När jag slutade jobbet åkte jag hem via för att äta, och sedan körde jag iväg till lägenheten för att ta emot de gäster som skall bo där fram till söndagen. De pratade engelska, så det blev en riktig prövning för mig att visa hur allt fungerar osv på engelska. Man tror man är så bra på det ända tills man tvingas prata det med någon som har engelska som modersmål, haha! Men ja, det gick bra och vi förstod varandra :). 

Nu skall jag göra i ordning några smörgåsar och sedan se ett avsnitt Vampire Diares. Det är så tråkigt att vara förkyld just nu och inte kunna göra så värst mycket, men som tur är jag på bättringsväg! Puss, ta hand om er❤️


2 kommentarer: