söndag 7 juni 2015

SOMMAR PLANER


Juni: Hela denna månad kommer jag jobba. Juni är den mest hektiska fotbollsmånaden med många träningar och långa borta matcher till bl.a. Kemi & Oulu. I Juni skall jag dock klämma in mycket tid med vänner så fort jag blir friskare.



Juli: Nu om inte tidigare får vi hoppas att sommarvärmen verkligen kommit. I juli kommer jag spendera mycket tid på villan med olika vänner och pojkvännen. Det är nu jag vill catcha brune ordentligt och bara ta dagen som den kommer, göra det man har lust med helt enkelt. Jag har på känn att juli kommer bli den skönaste sommarmånaden i år. Jag tänker verkligen passa på att njuta, och äta isglass i solen. I Juli hoppas jag även att det blir många fester och det skulle inte skada med villafester! :) Och just ja, i 2 veckor får vi besök av mina små norska kusiner, så då skall jag passa på att mysa med dem lite också!



Augusti: Förutom min födelsedagsfest som jag skall ha i slutet av månaden så bjuder augusti på sommarens största händelse, nämligen Weekend Festival!! Själva weekend är ju från fredag - lördag, men jag och Toffe har planerat in nästan en hel vecka i huvudstaden. Vi åker några dagar tidigare så vi hinner hälsa på hans mommo, och så skall vi åka en tur över till Estland. Sen är det dags för weekend där vi träffar upp alla våra vänner, och efter det stannar vi kvar ännu ett par dagar för att gå på Borgbacken och shoppa. Jag ser såå mycket framemot det här, verkligen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar