tisdag 22 september 2015

En fika gör dagen lättare




Jacka - Peak performance, Tpaita - Gina tricot, Jeans - Gina tricot, Skor - Nike free run, Väska - Michael Kors

Hej finaste! Idag under håltimmen traskade jag och ett gäng tjejer iväg till Sweet Vaasa för en fika. Det är skönt med en håltimme då jag slutar halv 4, så känns dagen inte lika lång :). På bilderna ser ni vad jag gått omkring med idag. Det är en riktigt skön outfit! Nu skall jag äta nudlar och sedan åker jag iväg på träning. Det är min tisdag det. Puss & Kram skumbanan❤️


4 kommentarer:

  1. Var har du köpt väskan?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Toffe köpte med sig den från USA i somras då han var där. Den är från en vanlig Michael Kors butik, men tror också du kan beställa den via nätet :)

      Radera
  2. Vad använder du för kamera? Du har alltid jätte fina bilder! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej & tusen tack! :) Jag använder mig av Canon EOS 1100 D, med ett 55-200mm zoom objektiv från Tamron. Kram, ha en bra kväll!

      Radera