måndag 11 januari 2016

En bra ledare!





God måndag vacker! Nu har en ny vecka med nya möjligheter börjat. Glöm förra veckan och blicka framåt. Ovan har ni några till bilder från gårdagen på mina fina Rebeccor!

Klockan 8 imorse var jag redo för en timme Body-Pump. Efteråt samtalade jag en stund med henne som drog det, Pia. Under hela timmen gav hon personlig feedback åt oss (vi var fem stycken). Det uppskattade jag verkligen! T.ex om hon märkte att jag lyfte för lätt, kom hon med en tyngre vikt, märkte hon att någon hade fel teknik påpekade hon det och visade exakt hur man skulle göra. Sånt gillar jag. Det blev ett riktigt trevligt morgonpass!

Nu måste jag logga ut för snart kommer Becca. Jag skall få bli sminkad och fixad i håret av henne! Ni minns väl att det var hon som gjorde min frisyr till Galan? Jag har sagt det förr, men det tåls att säga igen; Becca är helt enkelt bäst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar