lördag 2 januari 2016

Nyårsafton!!

Min Nyårsafton började med städning och fix. Klockan 17 hämtade vi Oliver från buss stationen, och åkte hem till mig. Jag fixade mig och så väntade vi in de andra som skulle komma. Efter några timmar kom Hanna, Eddie och Riikka, och lite senare även Salo och Jennie. När klockan närmade sig 12 smälldes det raketer för fulla muggar!! Jag hade Toffe på telefon, så han kunde känna sig delaktig vid 12 slaget.


Strax efter 12 slaget åkte vi in till stan. Där yrade vi och på, eftersom vi inte hittat någon fest. Vid 4 tiden kom jag hem sen.

Det var min nyårsafton det. Väldigt rolig, spontan och lite random! Men jag älskade det. Tusen tack alla ni som gjorde den så bra! Det ända som saknades var Toffe, som duktigt jobbat på båten i 8 dagar. Men imorgon kommer han äntligen hem ❤️.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar